Bad days


Lägenhetsökningen går åt helvete men vi är ändå glada.
Jag har hur som helst sagt upp mitt rum så den 15 ska jag vara ute, med eller utan bostad. Men detta är Barcelona, det löser sig ALLTID! För att göra saker liiite jobbigare så fick jag dessutom en riktig SKITLÖN denna månad, men om det är någon som är bra på att leva på lite så är det nog jag så det ska också gå.
Nu är det bara 1 dag till på jobbet sen är det långledigt!!


Me and Arre yesterday at Passeig the Gracia

----------

The search for a new appartment are going really bad and on top of that I got a really poor paycheck this month. But I say fuck it, i resign my room so de 15th I need to be out.
Its Barcelona, everything is gonna be allright!


- Aye Win

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0