Best friend coming to town

Idag har varit en konstig dag. Jag vet inte hur många gånger jag sprungit ut och in ur lägenheten men det börjar falla på plats nu. Mycket är packat och slängt, papperna är i ordning och nu ska jag bara sova någon timme innan det är dags att gå upp igen. Imorgon är är låååång dag! Kl 9:00 ska vi vara på ett kontor och skriva kontrakt för lägenheten vi fått - med pool!! Men det är mycket som går emot oss just nu så vi får se om vi får skriva papprerna, men håll tummarna!

Sen är det iväg för att möta upp Bea, min älskade underbara Bea, på Arc de Triumf!! Sen bär det av hem (vart det nu är) för att lämna alla saker och ut för att lägga oss på stranden eller utforska staden, vi får se! Och sen, blir det utgång! Nu är jag helt utmattad och ska sova, lång dag imorgon!


Me and Bea July 2009


----------

Almost everything is done now. I have packed most stuff and tomorrow if everything goes well we are signing our new contract for our appartment, Im VERY happy! We have some problems but hopefully everything goes well.

After doing all that stuff im off to Arc de Triumf to meet up with my wonderful best friend Bea that is going to stay here for 4 days! Im very exited and right now very tired. Long day to come!


- Aye Win

Kommentarer
Postat av: Bea

Ojalá todo se de como vos lo deseas. Te lo mereces!

Besotes!

Älskar dig!

Mom

2010-04-30 @ 09:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0