Pool?


Vi är mitt uppe i att söka en massa lägenheter därför har jag varit trög med bloggandet. Vi ringer och åker genom staden för att vara på olika visningar hela tiden. Idag var vi på en där vi även skulle få pool och den ligger bara på gatan bredvid den vi bor på nu! Frågan är hur mycket man skulle använda den. Jag skulle säga en hel del, speciellt eftersom solen dessutom ligger på hela(!) dagen där! Det är alltid en fråga om pengarna och hur man ska lägga ut så mycket på en gång pga depositionen, men än så länge har allt varit mycket positivt. Igår var vi och såg en otroligt söt lägenhet brevid Park Guell. Alla lägenheter har sin charm och imorgon blir att kolla på några fler. Nu är det iallafall bestämt att jag stannar till månadsskiftet och det är jag, Basse och Mickis som ska dela på en 3sovrummare med inflytt runt 1a Maj.
Just nu lutar det däremot att ta lägenheten med pool... ARRIBAAA!!!


----------

We are looking for an appartment for the moment and thats why I dont blog that much. Right now we are very interested in one with pool. The price might be on the limit of what we can afford. But we think it might be worth it. Still havent decided yet. More to see tomorrow! At least its confirmed now that Ill be moving the 1st of May with Basse and Mickis, its aaaall good!


- Aye Win

Kommentarer
Postat av: Bea

Algo importate a tener en cuenta cuando se tiene una pileta: el mantenimiento CUESTA PLATA ( cloro, clarificador, antialgas). Lo aprendí en la casa del tio Dardo. Averiguen cuanto le costaría a ustedes matener esa pileta.

Si no es por lo que cuesta no hay ni que pensarlo: una pile es un disfrute TOTAL!

Älskar dig!

Mom

2010-04-13 @ 12:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0