My foot and my skate


Efter att jag skadade min fot rejält i Januari så har jag inte kunnat stå på en bräda. jag hade precis fått min egna bräda och börja lära mig innan det snabbt tog stop. Men häromdan så bestämde jag och Robert att vi skulle ut och åka och det gick HUR BRA SOM HELST! Jag är överlycklig då Barcelona är en perfekt skejtstad och jag har alltid velat lära mig hur man åker. Så nu har jag ett mål här att uppfylla innan sommaren är slut.
Barcelona är full av skejtparker och områden värda ett besök. Så småningom kommer jag skapa en ny kategori där jag går igen varje område, men det är när min fot blivit liiiite bättre.

Idag däremot har jag fått nys om att det är 17grader ute, så jag ska bara hoppa in i duschen och sen ut och njuta av solen på någon gräsmatta uppe på berget Montjuic.
Jag och Micaela har festat en del på sistonde (igår var vi på City Hall men kameran stannade hemma tvärr) så nu blir det skönt att ladda om lite med solenergi. Vi får se om det blir ut ikväll igen för vi ska få gratis inträde på Apolo av en vän till mig. Men som sagt, nu: solenergi!



----------

I injured my foot really bad in January and havent been able to skate since then, but the other day I decided to go out and give it a new try with my friend Robert and it worked perfectly! Barcelona is an amazing skateboard-friendly city with all the parks, low benches and good grounds and I will go thru them in my blog during the summer so stay tuned.

Now Ive heard there is 17degrees outside so im gonna jump into the shower and later on go out and take in some sunenergy. Me and Micaela have done a lot of party the last days (Yesterday it was City Hall but the camera stayed home) so it will be nice to reload the batterys. See ya!


-Aye Win

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0