Yes, we do have rain!


Ja, vi har också våra sämre dagar och de senaste dagarna har varit ett par sådana. Moln och regn och inte så mycket ork att hitta på något. Efter en väldigt händelserik påskhelg har vi alltså tagit det relativt lugnt. Sovmorgon och kvällskift på jobbet. Idag har jag däremot kännt mig lite produktiv med städning och CV skrivande. Jag funderar nämligen på att söka nytt jobb här. One Contact som jag jobbar på är helt OK men jag vill ha mer direkt kontakt med människor och gärna komma bort från ett svenskt företag. Men vi får se, jag vill ju inte ta vilket skit jobb som helst för det.
Nu ska jag däremot sova och hoppas på bättre väder imorgon! Besos!



----------

Yes, we also have rainy days and the last couple of days have been like that.  After a very busy easterweekend we havent done much, but today Im re-writing my CV because Im thinking about applying for a new job. Im OK with the job I have now, but I would like to meet more people and not be around swedish people all the time. We will see what happends. Now Im going to sleep hoping for better weather tomorrow. Besos!


- Aye Win

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0