Chapuzón


Vaknade och ville verkligen inte till något pris gå upp men gjorde det ändå. Jobb är ändå ett jobb och att gå till sjukan för att fixa sjukintyg är inte värt för det tar sån jävla tid, och alla pengarna behövs nu i slutspurten! Så jag tog mig upp, drack en massa kaffe på jobbet så jag vart så speedad att jag nog störde alla på arbetsplatsen men dom älskar mig så det gör inget :=) Enda jobbiga på jobbet var att jag ansökt om ledigt på torsdag (vill till vattenlandet med Magnus) men fick avslag för att vi är underbemannade. Suck.

Klockan slog över till 15:00, jag loggade ut telefonen och cyklade så snabbt hem att jag nästan blev överkörd och sen dess har jag legat nere vid poolen. Det är 30 garder i skuggan och vattnet är helt perfekt! Nu känns det verkligen som sommar! Och jag har bestämt mig för att ta det lugnt ett tag på fest-fronten. Eller.. ikväll iallafall.
Dels är pengarna nästan helt slut (och ändå prioriterar jag white russian och vodka/redbull isället för toapapper) och dels för att jag troligtvis börjar få magsår. De mörka ringarna under ögonen ska vi inte tala om!


Plask plask!

- Aye Win

Kommentarer
Postat av: Bea

Si una persona prioriterar white russian y vodka/redbull en lugar de papel higienico, esa persona tiene PROBLEMA...

Älskar dig!

Mom

2010-08-24 @ 19:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0