q dia!


Idag vill jag inte till jobbet!! Jag däckade vid 6 imorse alldeles för onykter, försökte trycka i mig hommus för att få ner energin (och berusningen) vilket gick sisådär. Tillslut somnade jag och väcktes av en fortfarande nyvaken och små onykter Magnus som mindes våran deal om att gå upp i tid och gå ner till poolen. Sagt och gjort plaskade vi i vattnet 5 timmar efter att jag somnade.
Världens underbaraste dag, måste vara typ 30 grader utan att moln på himlen men nej, nu ska man jobba. aaaahH!!! Jag tröstar mig med att det ändå inte är många dagar kvar till total ledighet.
Och min galna kväll igår? berättar det senare hihi!




Today I really dont want to go to work!! I passed out around 6 in the morning, woke up 5 hours later by a still halfdrunk Magnus that remember our agreement of going down to the pool at 11 o'clock.
The weather is amazing, 30degrees, not a single cloud and the pool is perfect. But no. I need to work. aaaah!! Whats good is that i dont have many days left and then im going o enjoy everyting to the fullest!
And if you wondering why i passed out so late? Ill tell you that later on hihi!


- Aye Win

Kommentarer
Postat av: Bea

Que ojitos de borrachita! jajaja!

Cuidate loca!

Älskar dig!

Mom

2010-08-18 @ 17:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0