Rainy days

Idag ÖS-regnar det i Barcelona, så istället får ni en bild från i lördags när vi var ute och shoppade. Jag åkte senare hem med 1 ny jacka, 1 par skor, 1 linne och 1 halsband, allt för 55 euro!

Eftersom det bara regnar idag så blir det en tripp till IKEA. Jag var sugen på museum men det blev lite ändrade planer och IKEA är minst lika kul! Jag älskar IKEA, speciellt när jag och mami går ihop hemma i Sverige.



----------

Today its a VERY rainy day in Barcelona so instead I give you this pic from last Saturday when we where out shopping. I came back home with 1 new jacket, 1 pair of shoes, 1 top and 1 necklace - all for 55 euro!

The plan for this wet day however is to go to IKEA -  I love IKEA!
Specially when I go with my mami back in Sweden.

 

- Aye Win


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0