So what comes after?

Så vad ska man göra efter?

Jag älskar Barcelona och känner att jag nu sugit upp det yttersta och kan nu börja planera väldigt försiktigt vad jag vill göra efter. För någon dag kommer jag faktiskt vilja ha nått nytt. Med att jag sugit upp det yttersta menar jag att nu kan jag njuta fullt ut av Barcelona 100% för jag vet hur jag ska gå tillväga. Det här ger mig mycket utrymme att tänka. Det lutar åt något av dessa alternativ:

Bartenderutbildning i Phuket, Thaliand
Utbilda mig inom Event Management i Australien
Plugga franska i Paris
Upptäcka/leva i Irland
Jobba 4 mån i Norge för att sen resa i Sydamerika

Alla dessa saker känner jag att jag en dag kommer att göra, så nu är frågan - Vilket blir mitt första mål?

----------

Its gona take a while but some day I'll say goodbye to Barcelona, and now Im slowly starting to plan my next stop.

Bartenderschool in phuket, Thailand
Study Event Management in Australia
Study french in Paris
Explore Ireland
Work in Norway 4 month then travel southamerica

I feel that Im going to do all of this above someday in my life, but now Im figuring out wich one will be my next stop.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Allt det där låter skitroligt :) GÖR DET! Känn efter i kroppen, Thailand om du känner för värme och billig mat/dryck :P eller norge om du kan tänka dig lite halvsjaskigt väder några månader för att sedan åka till Argentina :)



Men du.. hur fick du Jobba och festa i Dublin till Explore Ireland ? fniss

2010-02-03 @ 09:28:17
URL: http://bibbikay.blogg.se/
Postat av: Aye Win

åh vilken tur att du sa det! Det översta var bara från utkastet men det ska vara upptäcka irland. Fast jag vill bo och leva i dublin först men även se hela landet. miss från mig!

2010-02-03 @ 11:55:54
URL: http://ayeone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0