Springtime


Jag är sjuk, har varit det  3 dagar nu, feber och snor, inte så jäkla kul. Men ändå har jag tagit mig upp ur sängen varje dag och gått ut för här i barcelona har våren kommit!
Igår tog jag och Jonas en promenad genom ramblan och satte oss slutligen vid hamnen och chillade innan jag sedan drog till jobbet. Och ja, jag satt i min kortärmade topp ute. Jag förstår inte hur jag kommer att klara av Sverige nu på fredag med snökaoset jag hört så mkt om. galet säger jag bara!





-----------
Its finally spring in Barcelona!!

- Aye Win

Kommentarer
Postat av: Bissäään

Vilken fin kjol, gumman! like very much

2010-03-01 @ 09:11:26
URL: http://bibbikay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0