1,6mm

Jag har börja töja mitt ena öra - va inte oroliga! det kommer inte alls bli stort.
Anledningen är för att jag blivit ordentligt nickelallergiker, jag kan inte ha på mig mina gamla örhängen i mer än 1 timma och det blir fullt med var, kliar, svider och gör ont. Så nu ska jag testa töja så jag kan få igenom en rund grej (föreställ er själva vad jag menar) så att jag sedan kan trä igenom ett örhänge. På så sätt påverkas jag inte av något nickel och kan använda mina babys igen.
Och om det inte blir som jag tänkt mig, ja då tar jag ut och låter det dra ihop sig. Det kommer som sagt bli väldigt litet.


Så nu är det 1,6mm men jag ska redan i veckan köpa 2mm.
- Aye Win

Kommentarer
Postat av: Bea

oj,oj,oj,oj,oj!

älskar dig!

Mom

2010-01-07 @ 17:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0