A perfect Sunday

Söndagen spenderade vi genom att skata från Placa Espanya ner för Gran Vian ner via Diagonal för att hamna på Forum. Forum är ett heeeeeelnice ställe för skate.
Efter 4 timmar av konstant skate, i sista backen, ramlade jag. Och nu kan jag inte gå. Men så fort jag kan gå, är jag uppe igen!
En perfekt dag som avslutades med en massa pizza och film.

---------
Skating from Plaza Espanya to Forum taking Gran Via and then Diagonal. 
At the last downhill at Forum I fell bad and now I cant skate. But as soon I can walk again, Ill be up!
A perfect Sunday.

- Aye Win

Kommentarer
Postat av: Busungen

Fy fan vad mysigt!

Mer videos! Mer videos! Mer videos!

Tänk vad roligt om du sätter på video, och sen skiter i kameran - inte säger något speciellt direkt till de som ser den, utan bara som en tredje person som är med när du och Danne snackar typ. Förstår du idén? Skulle va skitmysigt att bara höra/se dig prata/vara igen :)

2010-01-13 @ 10:51:47
Postat av: Busungen

Du läser väl min blogg också? :) Jag har börjat blogga lite igen. Puss <3

2010-01-13 @ 11:21:10
URL: http://bibbikay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0