Hangover walk in Barceloneta + Video

Jag var ute på en galen barrunda i fredags, sov i en asnice lägenheten nånstans i 3 timmar, sen åkte jag hem, åt frukost och gick ut md Danne.
Vi åkte till Catalunya där vi tog en buss till Barceloneta, Dannes första möte med stranden och det var en SÅ FIN DAG! 13grader + och fin sol, vid stranden!
Svårt att tro att det är mitten av januari.

Vi promenerade längst stranden, åt paella (kommer aldrig kunna äta det igen), stannade vid Poble Nou för skate och sen åkte hem. Men ÅH vilken nice dag!
Sen hade jag ont överallt och mådde illa, så det vart hem för att sova och sen gå ut igen.








----------

After 3 hours of sleep in an apartment I dont know where, we went out for a walk. Perfect day for a walk and skate. One thing, I will never eat paella with a hangover again. YUCK!
Saturday in Barcelona.

- Aye Win

Kommentarer
Postat av: Busungen

Hahaha söt du e! Hangover-walk. Hoppas det var nice :) Försökte precis ringa dig - gick inge bra!

När är bästa tiden att ringa dig? Jag har tänkte JÄTTEmycket på dig och vill prata lite skit!



Och du.. det låter så fel med göteborgska :P men du e söt ändå!

2010-01-19 @ 16:11:58
URL: http://bibbikay.blogg.se/
Postat av: Bea

No puedo ver los videos en la compu de los primos asi es que tengo que esperar a llegar a Suecia para poder verlos. Me muero de curiosidad!

Älskar dig!

Mom

2010-01-19 @ 18:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0