I loose 200euro and melt down my VISA card

WHAT THE FUCK?!?!?

japp, jag gjorde exakt det som står i rubriken. Jag verkar ha tappat 200euro jag skulle köpa linser/glasögon för OCH jag lyckas smälta mitt VISAkort (där jag har mina sparade "om det krisar till pengar") på ugnen när jag gjorde lasagne. OCH jag har lyckas spärra min internetbank. 
FUCK!


But in 10hours my best friend will land in Barcelona so lets try to stay positive!


----------

I did exacly as the topic says. Ive lost 200euro and while making lasagna in the oven, I forgot my VISAcard (with my in-case-I-need-cash money) on top and it melted down. AND some month ago I accidently got blocked from my internetbank. Im fucked.

- Aye Win

Kommentarer
Postat av: Busungen

Gosh, wtf..?!

Hur lyckas du SMÄLTA ditt visa-kort? DAMN THAT LASAGNA!

Det är helt otroligt, och jag kan inte låta bli att garva :)

Men som allt annat, så vet jag att du fixar det. Puss på dig, sötnos!

2010-01-08 @ 15:22:32
Postat av: Bea

Ya sabía lo de la targeta pero no sabía que habías perdido la plata! Pobresita mi bebé!!

Si necesitás $ tirame una señal.

Älskar dig!

Mom

2010-01-09 @ 16:52:06
Postat av: Rachel

Haha, shit. Hoppas verkligen du lyckades lösa det där på något smidigt sätt - trippelfail liksom, galet...

2010-01-14 @ 22:17:53
URL: http://rachel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0