Honey, Im home!

Sverigebesöket var så lyckat att jag önskat att jag haft någon dag extra, men jag kan utan att överdriva säga att det är underbart att vara hemma igen. Jag kom hem igår och det som hände var att jag somnade och sov tills idag. Med undantaget att jag vaknade 4 ggr och sa hej till folk. så jag sov mer eller mindre 24 timmar - SKÖNT! Nu har jag bara vaknat, handlat och känner starkt för att sova igen. Så det lär det nog bli, men känns lite tugnt när det är finaste vädret ute, så vi får se. Men en sak är säkert. Nu stannar jag i Barcelona till september och jag ser fram emot en underbar vår och en galen sommar. Its Barcelona, part 2.  


----------

Im home again after a very short but wonderful vacation in sweden.
It feels great to be home and now im looking forward a beautyful spring and a crazy summer.
This is Barcelona, part 2.

- Aye Win

Kommentarer
Postat av: Papí

Hola amor!! Que lindo que pudiste dormir tanto, el cuerpito lo necesitaba. Que barbaro que ya tienen primavera :-) no habra trabajo para mi tambien alli?

Un beso grandote desde la siberia Sueca.

Te quiero un montón. /Papá

2010-03-04 @ 14:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0