Me and my girl


Den här fina tjejen kommer alltid över när jag ska sova och så går hon på morgonen. Ofta äter vi även frukost ihop och så diskuterar vi olika saker när jag tvättar/diskar. Ibland tittar hon på mig när jag fixar mig på morgonen. Och så klagar hon lite när jag ska gå. Ibland slickar hon även mina vänner i armhålorna. Och så är hon hemligt kär i Thomas. Det bästa hon vet är att bli klappad på, då slänger hon sig alltid på golvet med magen upp.
Jag gillar våran huskatt :)



---------

This is our housecat. She sleeps with me, eat breakfast with me and while im doing the laundry/cleaning the house we always have deep discussions. In the morning she looks at me while im deciding what to wear.
She loves to snuggel and sometime she licks my friends in their armpits. And she has a secret crush in Thomas.


- Aye Win

Kommentarer
Postat av: Bea

Los gatos son tan especiales... y ella es hermosa!

Älskar dig!

Mom

2010-03-25 @ 10:12:55
Postat av: Maja

Hombre! Äntligen en Barcelona-blogg. Hur länge har du bott här?

2010-03-25 @ 19:20:55
URL: http://adiosflamingos.blogg.se/
Postat av: FUN & FEARLESS IN BARCELONA - Livet vid Medelhavet

SV: Heej! :-) Jobbar för Apple (på deras kundstjänst). Så tar emot samtal från massa klagande kunder hela dagarna... haha. Vad pysslar du själv med? :-D

2010-03-25 @ 23:34:22
URL: http://ladyhumpalot.blogg.se/
Postat av: Busungen

ÅÅÅÅH vad sööööt hon är!!! Diggade det där med "å så är hon hemligt kär i Thomas" och "o kan slicka mina vänner i armhålorna när de kommer hit" :P

2010-04-06 @ 13:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0