lluvia


Inte alla dagar är perfekta i Barcelona. Vi har haft riktigt konstigt väder här, igår kunde vi ligga vid poolen efter jobbet men idag är gatorna blöta, precis till mina 3 dagars ledighet! Så vad gör man en regnig dag? Jag har varit på banken och hämtat ut mitt nya kort, varit på Ajuntamentet och adressändrat (äntligen!!), städat lägenheten och nu ska jag åka till ett köpcentrum och köpa mig nått snyggt nagellack har jag bestämt!
Varje dag är fantastisk, låt inte regnet stoppa dig!

Not everyday is perfect in Barcelona, the weather has been really strange lately. Yesterday we lay by the pool after work but today all the streets are wet and its raining. So what to to a rainy day? Ive been to the bank getting my new bankcard, been to the Ajuntament to change my address (finally!!), went home to clean the appartment and not im of to the shoppingmall to buy me a new nailpolish in some nice colour!

Everyday is fabulous, dont let the rain stop you!



- Aye Win

Kommentarer
Postat av: Bea

Felicitaciones por el cambio de dirección!! (si no llovia seguro que no lo hacias!). Ahora que has hecho todos los trámites puede salir el sol de nuevo :)

Älskar dig!

Mom

2010-05-12 @ 18:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0