Hoy no quiero trabajar

Idag önskar jag att jag bara kunde ligga hemma vid poolen och göra absolut ingenting. Kanske drömma lite om hur jag ska inreda mitt rum eller städa lite. Planera inför veckan eller kanske ta tag i att måla om min cykel nu hnär jag har både plats och färg. Men istället är det jobb, som tur är så finns det nästan inget att göra så jag har läst ut 2 tidningar och är inne på min tredje. Har även lyckats hålla mig ifrån kaffet!
Bilden togs i förra veckan när jag hade semester och njöt av livet! men men, jag slutar om 1½ timme, så varför klaga? Dessutom cyklade jag till jobbet så nu är det bara nedförsbacke hem wiho!!

Today is one of those days I really dont want to work but yet here I am. I rather lay by the pool, decorate my new room, paint my bike or whatever. But I cant really complain, I almost have no work at all and I end in 1½hrs then I just take my bike home and its all downhill wiiho!!
The picture is taken from last week when I had vacation.




Vad gör du en söndag som denna?
What do you do a sunday like this?


- Aye Win

Kommentarer
Postat av: Bissäään

Haha, jag låg hemma och slickade mina sår typ :P du anar inte hur många blåmärken jag har sedan SM i lördags! ^^

Min söndag gick åt till att göra SM-administration och sedan gjorde jag en misslyckad sats med bullar som sedan blev jättesöta mjuka kakor. Sen gjorde jag en sats överraskningsbullar till Joel (varför skriver jag det på din blogg, när jag smsade dig det igår??).

Och skaaaalman han äl tlööööööött! Och behöver en kram. Puss! <3

2010-05-10 @ 08:57:15
Postat av: Bea

Dentro de poco vas a estar libre de nuevo :)

Besotes!

Älskar dig!

Mom

2010-05-10 @ 09:07:40
Postat av: Pernilla

Hej.

det kanske står längre ner, men har inte kommit längre än såhär. Vad jobbar du med?

Barcelona är utan tvekan magiskt!

2010-05-27 @ 15:25:01
URL: http://nillap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0