Thoughts on a roof


Idag har jag, Basse och Rikard spenderat ett par timmar sittandes på ett hustak med utsikt över Barcelona.
Jag har varit riktigt deppig för Claudios plan är inställt (pga vulkanen i Island) och han kommer inte hit imorgon som planerat. Jag har ändrat pass på jobbet och tagit ut semester i veckan för att kunna vara med honom och han har tagit ut semester i 10 dagar. Nu vet vi inte vad som händer och om han hinner komma överhuvudtaget innan semestern är slut. Det känns riktigt riktigt tungt. Jag hade planerat allt och sparat pengar och såg fram emot det så otroligt mycket. Istället för att åka till flygplatsen och möta upp min bästa vän och ha en lång semester framför oss nu så kommer jag bara gå till jobbet och sen hem. FY FAN.
Skönt är då att man har bra vänner här och en underbar stad att bara sitta och samla tankarna med. Vi satt i 3 timmar och pratade ibland och bara satt tysta ibland. Riktigt skönt. Nu ska jag hem till dom för att ha en lugn filmkväll. Jag önskar bara Claudio var här, jag är riktigt ledsen.



----------

Today me, Basse and Rikard spend the day on a roof with the view of Barcelona.
I have been really sad and low because my bestfriend Claudio was supposed to come here tomorrow for 10 days of vacation but now he is stuck in Sweden. All the airports are closed due to the volcano. Its so fucked up because both him and me had taken out vacation for this. And now we dont know if he even will get here.
In this times its nice to have such good friends. Now im going over to their house for movienight. I just wish Claudio was here! Im so sad.

- Aye Win

Kommentarer
Postat av: Bea

Kramar om dig!

Älskar dig!

Mom

2010-04-19 @ 11:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0