Djing @ Koi Bar 27/8

Gårdagen var riktigt lyckad även fast jag spelade själv utan Joakim. Saknar honom så grymt mycket men jag hoppas att vi ses igen och att jag förhoppningsvis kan DJa med honom igen!

Jag hade förberett flera grymma låtar till kvällen och folket gillade det! Fick bara bra respons! Det enda dåliga var att eftersom det var så otroligt varmt igår så blev amplifiern överhettad så när jag mixade musiken så dog hela ljudet! Vi fick starta om den ca 10ggr innan jag hittade ett sätt att mixa utan problem. Jag räddade situationen med att alltid slå på en asgrym låt efter så det var ingen som brydde sig förmycket.
Skitkul kväll iallafall!!

----------

Last night was awsome even if I played alone without Joakim. I miss him so much but Ill guess I see him someday again, and hopefully get to DJ with him again!

I had prepared some heavy tunes for yesterday and the people really like it, only good respons! Only bad thing was that the amplifier got overheated so when I mixed the tracks the whole soundsystem went down. We had to restart it like 10 time before a found a way to avoid it. But the eople didnt seem to care that much, I just put on a heavy track after and tha party was on again!




- Aye Win

Kommentarer
Postat av: Bea

Bra jobbat!

Älskar dig!

Mom

2010-08-28 @ 19:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0