I <3 MY BIKE


Det här är mitt livs kärlek. Jag tar med henne (Miss Fabolous) överallt, ibland till och med när jag går ut och festar vilket resulterar i farliga åkturer - drick inte och cykla!!
Jag gav er en hint förr om hur den var på väg att bli men här har ni hela resultatet. Egentligen vill jag fortsätta på den men eftersom jag flyttar till Sverige om 5 veckor så känner jag att det inte är värt det då jag måste lämna den här :(
Cyklar är så sjukt underskatttade!!

So this is the love of my life. I take her (Miss Fabolous) everywhere, even sometimes when I go out partying wich results in dangerous rides home - dont drink and bike!!
Anyway, I gave you a sneakpeak before and this is the result. I could do more, but since Im going to Sweden in 5 weeks and need to leave it here, I dont have the energy to do it.
Bicycles are so underestimated!!


BEFORE:



AFTER:












- Aye Win

Kommentarer
Postat av: Bea

Tu bici es muy Aye por eso es tan linda. Realmente una lástima que no puedas traerla!

Älskar dig!

Mom

2010-08-12 @ 17:25:32
Postat av: nella

de e klart du borde ta med den till sverige men de kanske e lite svårt.. hur får man med sig en cykel på planet?:D

2010-08-12 @ 23:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0