My first DJgig 2nite!!

IKVÄLL GÄLLER DET!!
Ikväll ska jag och Joakim Holmgren DJa på Koi Bar i centrala Barcelona. Känns så jävla kul och det pirrar i hela kroppen för jag VET vilket galen fest det kommer att bli!!
Så nu sitter jag bara och pillar på musik så jag vet på ett ungefär vad som kommer att spelas. Senare kommer Jocke hit med sin dator för det sista och sen bär det av till Koi för att dra igng festen kl 23:00!!
Koi "stänger" kl 03:00 men festerna brukar fortsätta till ca06:00 så vi kommer spela hela natten! SJUKT!

Bilder, filmer, musikklipp osv laddas upp imorgon!
Min dator just nu:



Tonight Im Djing with Joakim Holmgren at Koi Bar i the center of Barcelona.
Its going to be freaky and dirty and absolutly madness!!
PICS AND MOVIES COMMIN UP 2MORROW!


- Aye Win

Kommentarer
Postat av: Bea

Como les fué?! Contá, contá, contá!!!!!!

Älskar dig!

Mom

2010-08-14 @ 11:16:00
Postat av: Papi

Eso!!!! Conta como les fue?

Un besote tamaño iglesia Sagrada familia.

Tequieromuchisimopreciosa!!!!!

/Papi

2010-08-14 @ 13:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0