Ultimo dia de trabajo!!


Idag (30 augusti) var min sista dag på One Contact här i barcelona! SÅ JÄVLA SKÖNT!!!
Jag loggade ut telefonen för sista gången kl 15:00 och efter det var det bara att möta upp Mange och dra en heldag i stan och bara snacka skit och dricka sangria.
En underbardag inte slutade allt för sent men vi har gått/cyklat runt i nästan 10 timmar. Nu ska jag sova mina 8-9 immar sen ska jag hämta min slutlön, avsluta mitt bankkonto, städa och festa. Och bara så ni vet, jag är inte arbetslös för det fattas inget i mit liv, jag är bara arbetsfri och det är PRECIS vad jag förtjänar nu!

----------

Last day of work!!
Celebrated runnin around in the streets with Magnus.

















Kommentarer
Postat av: Bea

Que se cuide Barcelona: la luche anda suelta! jajaja!

Älskar dig!

Mom

2010-08-31 @ 11:04:28
Postat av: Papi

Grattis hermosa!!!!!!!

TE ESPEROOOOOOOOOOO!!!!!!!

Besotes

CHUICK

Papi

2010-08-31 @ 23:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0