I <3 mi timbre


YAY!!
idag har jag varit och shoppat med Jocke och vad hittar jag inte om den perfekta ringklockan!! Jag såg just den här på en annan cykel bara för nån vecka sen och bestämde mig för att en SÅN måste jag ha (har ju mitt lilla cykelprojekt). Och så hittade jag den idag på Declathon och det bästa var nog att den bara kostade 50kr!!
Under den har ni en liten smygis om hur min cykel håller på bli ;)





Shopping with Jocke today I found the perfect ringbell!!
My bike is almost complete after my makeover, the pic under is a sneakpeak ;)


- Aye Win

Kommentarer
Postat av: Bea

Buenísimo!

Älskar dig!

Mom

2010-06-16 @ 11:09:00
Postat av: Bissäään

Fan va niiice!! :) JAG ÄR SÅ NYFIKEN PÅ RESULTATET! <3

2010-06-17 @ 14:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0