objectivo: skate por la noche


Igår var vi ute och åkte bräda till kl 02:30AM, jag var skittrött innan vi gick ut för jag hade varit uppe sen 06:45 och bla jobbat och tränat en del i poolen med Micaela. Men man lever bara en gång och det var ett tag sen vi va ute. Ett nattligt äventyr helt enkelt.
När vi kom hem hittade vi Rikard i porten som hade glömt nyckeln och va utelåst, jag hade också lämnat min mobil hemma så vi hade inte kunna säga till att vi gick ut en sväng. Dessutom hade vi tagit hans bräda och hans öl. Sånt är livet när man bor med två tjejer :)
Vi åkte i varje fall från Espanya till Arc de Triumf och tillbaka. Nu är det morgon igen och jag ska precis ta och promenera iväg till jobbet. Om man ändå hade sovmrgon!!

Out skating till 2:30AM, now up and work.
I would have prefered to sleep through the morning today..




- Aye Win

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0