Treinta de junio de dos mil diez


Okej så följande har hänt sen jag sist skrev i bloggen sist:
  • Micaela har flyttat hem till Sverige
  • Rikard och Kenny har flyttat in
  • Jag är sjuk och går på antibiotika
  • Jag har badat i en fontän och hoppat runt i en stor skumfest med massa bögar
  • Min lillebror flyttar hit!!!
  • Jag har träffat en skitfin kille jag gillar men jag har inte släppt min förra sommarcrush än så vi tar det lugnt :)
  • Jag och Jocke ska under sommaren börja DJa på en Bar i centrala Barcelona
  • Den riktiga sommarhettan har kommit och jag dör.

AFTERPARTY MR GAY PAZA ESPANYA
OBS! NOT MY VIDEO


I WAS ALL THE WAY IN THE FRONT BY THE BIG FOAMCANNON

----------

Long time ago since my last update but this is the news:
  • Micaela has moved back to Sweden
  • Rikard and Kenny moved in yesterday
  • Im very sick but have antibiotics
  • I have been to a crazy gay party and dance around in foam in the middle of Placa Espanya
  • Got my brother a job so he is movin here this sunday!!
  • Ive met a very nice guy that i like but I havent let go of my last summercrush so I take it slow
  • Me and Jocke are going to start DJing during the summer at a bar in the very central of BCN
  • The real summerheat i here now and Im dying.
- Aye Win

Kommentarer
Postat av: Bea

Vivistes más en 5 días que muchos en 5 meses!

Antibiotica? Te vio un médico o te lo recetó el del quiosco? :)

Älskar dig!

Mom

2010-06-30 @ 16:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0