Me duele


I fredags bestämde vi oss för att inte dra på någon bar eller klubb utan att isället åka ut med brädorna och en ryggsäck full av öl. Vi hade askul, åkte på Gran Vian, in på Universitat sen vidare mot Catalunya och sen ner till Jaume I.
Det är helt underbart att åka bräda här men man måste se upp för att marken kan vara trasig ibland och då kan brädan fastna och så flyger man åt helvete. Och det var just det som hände mig.
Jag kom i världens fart ner för Avinguda del Portal de l'Àngel och så hinner jag se en spricka i marken men innan jag hann väja undan så fastnade brädan och jag flög helt åt helvete. Landade så att man arm trycktes in i revbenen och jag tappade luften helt. Det var ändå en del folk på plats för det är väldigt central så flera personer kom fram och kollade till mig. Det gjorde verkligen skitont men jag kunde ta mig vidare. Vet inte om det var min vilja att fortsätta kvällen för att det var fredag eller om det var alkoholen men kvällen fortsatte med fler äventyr. Dock inte på någon bräda för mig. Till sist kunde jag knappt gå pga smärtan så vi var hemma igen vid 3 på morgonen.
Det läskiga var att jag började kissa blod trotts att jag inte har mens och jag kan inte skratta för revbenen är helt fuckade. Att gå gör ont och springa är omöjligt. MEN jag mår asbra ändå.
Frågan är. Det här är min andra skejtskada, betyder det att jag börjar bli bättre, eller sämre?


Avinguda del Portal de l'Àngel
Pic borrowed from www.panoramio.com/photos/original/9753369.jpg


I hate the cracks in the streets, specially when you go in a high speed down at Avinguda del Portal de l'Àngel.
Friday night resulten in my second skateinjury. My arm hurts like hell, my ribs are fucked and Im peeing blood without having my period, but hey. Im getting better at this. Now I just need to rest for some days and then Im out making the streets of Barcelona dangerous again. hihi!


- Aye Win

Kommentarer
Postat av: Bea

Probrecita, chiquitita...

Älskar dig!

Mom

2010-06-13 @ 19:09:51
Postat av: Anonym

Y andabas sin casco?

Ni rodilleras?

Y sin guantes?

Y sin chaleco antibalas?

No te mates hijita, que te quiero dar un fuerte abrazo y quisiera que para entonces todavia estes entera!!!!



CUIDATE SALVAJE!



Papá

Te requiero

MUACK

2010-06-13 @ 23:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0