Muy mojado

Jag sitter här fortfarande blöt men FAN vad kul det är att plaska runt i vattnet!! Man blir som ett barn! Bilderna är från igår men idag har vi varit likadana, asskönt att komma hem från jobbet och bara njuta! SOMMAR!!!

Magnus har precis kommit hem från sverige så vi gottade i oss karamelkungengodis dessutom! ÅH!
Om jag fick önska mig nått från sverige skulle det vara 1kg godis och några nummer av Hänt Bild, Se&Hör och Kingsize. Här är skvallertidningarna för överdrivna och godiset för dyrt.
Men vi har sommar och det har inte ni (jag vet, det kändes, och jag är en bitch MOAHAHAH)











Im a child in a pool, what you gonna do about it!?

- Aye Win

Kommentarer
Postat av: em.

Vadå vi har inte sommar? Vi har visst sommar!!! :D

2010-06-21 @ 22:58:06
URL: http://natrualmystic.blogg.se/
Postat av: Bea

BITCH, BITCH, BITCH!!!!!!!!!!!! :)

Älskar dig!

Mom

2010-06-22 @ 13:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0