Restaurant Ichiban

Eftersom jag blev 1 år äldre i måndags så firade vi detta med att gå på en Japansk & Argentinsk buffe på Restaurant Ichiban i lördags. Jag och Bea som är galna i mat satt där i nästa 3 timmar och njöt av supergod mat, massa prat och början till en grym kväll.

Since i got 1 year older last monday we decided to go out and eat at an Japanes and Argentine restaurant called Ichiban the saturday before. Both me and Bea are crazy about food so we sat there for almost 3 hours just enjoying the food, company and the evening that was just getting started.



födelsedagsbarnet
birthday kid


Buffe menu


Den enda nackdelen med restaurangen var faktiskt lokalen som var otroligt tråkig. Synd för maten var mumsig som tusan!
The only bad thing was the local that was really boring, to bad because the food was VERY yummy.


Njuter av riktigt argentinskt kött, lycka!!
Enjoying the best meat in the world, argentinean! happiness!!


Bea var den enda modiga nog att testa snigel, jag var för feg.
Bea was the only brave enough to try out the snail, i was to cowardly.


Jag gillar verkligen inte ingefära.
I really dont like ginger.


Jag åt så otroligt mycket. Jag tror jag älskar sushi.
I ate so much! I think i love sushi.


Var börjar man då på efterrätten? SÅ mycket gott..
Where do i begin at the dessert, everything is so good..


Restaurant Ichiban
C/ Les Jonqueres, 4
Telf. 93 268 45 81

Open hrs: 12:30 a 16h & 20:30 a 24h
Metro:
Urquinaona L4 & L1



Efter den underbara middagen mötte vi upp mina homeboys
After the amazing dinner we met up with my homeboys


Och natten fortsatte i mycket dans och efterfest i nya lägenheten till morgonen efter!
And the night continued with a lot of dance and afterparty in my new appartment to the morning after!

- Aye Win

Kommentarer
Postat av: Bissäään

OJ oj ooooj!! Fett nice! :) Jag måste kolla upp de där med speedyshare! <3

2010-05-07 @ 11:14:30
Postat av: Bea

Yo vi DULCE DE LECHE en uno de los postres!!!!! Oh vad gott!!!!

Älskar dig!

Mom

2010-05-07 @ 17:19:15
Postat av: Natali

faaan, Aye! Ditt hååååååååår är så fint!

2010-05-08 @ 12:26:14
URL: http://natalifikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0