el sofa


Där jag lägger mitt huvud de sista dagarna i BCN, Delar en 3a med 6 killar så jag har paxat soffan som är min under de sista dagarna. Nice lägenhet full av personlighet och kackerlackor. Alla kommer och går hur som helst men det finns bara 2 nycklar. Mycket roligt som händer, kör på allt jag har nu, mina sista dagar i paradiset! haha :)

Where I lay my head the last 2 weeks in BCN. Sharing a 2 bedroom appartment with 6 guys and loads of cockroaches in Raval. Everybody come and goes as they feel but we only have 2 homekeys. Load of fun, going all in last days in paradise!



- Aye Win

Kommentarer
Postat av: Bea

Oj, OJ, OJ, no quiero NI PENSAR todo lo que estás haciendo...

Cuidate loca!

Älskar dig!

Mom

2010-09-05 @ 16:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0