I DONT KNOOOOOOW

Jag är verkligen SUPERLEDSEN för den dåliga updaten men vi springer runt på visningar hit och dit och det planeras mycket här just nu. Vi har tackat ja till poollägenheten med de som bor där vill nu förlänga sitt kontrakt så dom hålle rpå förhandlar just nu. Kommer dom överens så måste vi ta något annat men annars blir den våran!! Vi får definitivt svar som senast nu i helgen men vi har redan god kontakt med hyresvärden och det känns än så länge mycket positivt. Och ja mamma (som undrade) allt underhåll för poolen är redan inräknat i det fasta priset! Okej det är en av anledningarna till varför jag är så oaktiv.

Sen har jag varit otroligt sjuk, var så snorig att jag fick sitta med mailhantering en hel dag på jobbet för jag inte kunde hjälpa kunder på telefon. Och sen kommer jag hem helt utmattad och vill bara sova.

Och så sista, och denna är viktig! Den 19:e (nu på måndag!!) kommer Claudio ner på besök och stannar till den 29:e. Claudio är en otroligt nära vän till mig och jag ser fram emot det så galet mycket att han ska komma hit! Så dels är det mycket planering inför det. Dagen efter han åker så kommer Bea, min andra bästa kompis, och stannar till den 4:e Maj. Den 3:e Maj fyller jag år!! Så jag har alltså konstant besök i 14 dagar och mitt i alltihop ska jag ha tid att flytta. Så nu har det varit mycket planering med passbyte på jobbet för att kunna åka till flygplatser osv samt att ta ut semester. Och mitt i allt så ändrar dom schemat på jobbet från trafikledningen så allt är kaos.
Nu kommer snart helgen och den är full med lägenhetsvisningar, men jag lovar, snart kommer bloggen vara rullande med en massa bilder och äventyr!!


Claudio and me in Czech Republic 2008

----------

In sorry that the update has been worthless but in short terms: lot of searching for appartments, I have been really sick and there has been even more planing since my bestfriend Claudio is flying here this monday and staying for 10 days!! This means a LOT of fun stuff on the blogg very soon ;)

- Aye Win

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0