Jardí D'Aclimatació


Jardí D'Aclimatació är en av flera parker uppe på Montjuic. I denna har de samlat växter och träd från hela världen. Man kan gå runt och läsa om de eller kanske bara sätta sig på någon bänk och njuta av solen. Gratis inträde.

Eftersom jag är sjuk och inte orkar göra så mycket så gick jag upp och tog en stund för mig själv här i parken. Nu har verkligen sommaren kommit och jag hoppas(!!) jag fick liiite färg. Jag är den som kan ligga i timmar och så syns det knappt men kanske liiiite. Om jag mår bättre under veckan ska jag nog dra till stranden! både idag och imorgon är de 20grader och molnfritt!

















----------

Jardí D'Aclimatació is one of many parcs up in Montjuic. This one has collected trees and plants from all over the world that you can read about, or you could also just relax in the sun and enjoy the veiw by some bench. Free entrance.


- Aye Win

Kommentarer
Postat av: Bea

Que hermoso lugar! Buenísimas las fotos. Dan la sensación de mucha paz y harmonia.

Espero que te mejores pronto!

Älskar dig om

2010-04-11 @ 11:48:33
Postat av: Papí

Hola mi amor, te dije que te extraño muchiiiiiiiisimo ?

Que hermoso parque!

Bueno la terapia me deja muy nostalgico y extrañador :-) så får det vara!

Te quiero MUCHISIMO y se que te puedo querer + +++ + ! Papá (como se dice en Catalán?)

2010-04-13 @ 19:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0