Tattoo Circus


Ett okupperat hus och ett gemensamt intresse för konst och tattuering resulterar i en 3dagars gratis tatueringsmässa.
Hit åkte vi igår, vi gick vilse ett tag men fann det tillslut. Det var kul men jag har varit på roligare mässor. Lokalen var liten, det fanns många som tatuerade sig och många portfolios att se. Det roligaste var ju att man fick se så många spanska tatuerare och dom var RIKTIGT bra!
Rolig sak som hände på vägen hem var att jag helt random hittade en montana spraycan på marken! Den var helt full och capen va på, när jag tog av den såg jag att den precis blivit använd men ingen va i närheten! jätteskumt så jag tog med mig den hem! Nu har jag en helt full blå montana, med cap!

















Tattoo Circus
16, 17, 18 April

Metro Cornella Centre L5
Address Avn. de la Fama 41
Entrance Free
Open hrs 12:00-22:00

----------

Yesterday we went to a tatto convention in a squatet house. It was fun but very small, but what could you expect? For being free it was very good. A lot of portfolios of local artist was really fun to see.
Fun thing that happend on the way home was that I found (totally random) a spraycan on the ground. the cap was on and I could see it has just been jused but nobody was around. So I took it with be. A full can of blue colour!!


- Aye Win



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0