Dòmino Restaurant & Cocktails


Det underbara med nattlivet i Barcelona är att man alltid hittar något nytt att förälska sig i och vilja återvända till. Igår hittade vi Dòmino som var ett litet mysigt stället på Carrer de Flors 16 väldigt nära Paral-lel.
Här finns det billig mat som pizza och lasagne samt ett stor urval av drinkar och shots. Igår satt vi med shotlistan (35 stycken olika) och beställde in totalt 18 shotar av olika smaker från kaffe till jordgubbar och likör 43. Det bästa här var att själva stället var otroligt mysigt och väldigt billigt. Alla shotar gick på 1€uro/styck.
Musiken var inte den bästa men jag tror att hade man frågat så hade de säkert kunnat byta, men vi njöt av den konstiga blandningen av allt. Jag tror dessutom att stället ägs av en argentinare! Ska fråga så jag vet säkert nästa gång.
Litet, intimit, varmt, kärleksfullt. Jag kommer definitivt tillbaka!


Dòmino Restaurant & Cocktails


Bob Marley


Corrida de pitufo


Orgasm


Aleman


House speciall


Lemon with sugar and coffee


Dòmino Restaurant & Cocktails
Carrer de Flors 16
Metro Paral-lel L3
Food from 6€ : Menu of the day, Salads, Pizza, Pasta, Tapas and so on.

Drinks 3,50€ Shots 1€
Open from 17:00-03:30 and the kitchen is open til' 02:00

----------

One of the best things with the nightlife in Barcelona is that you always find some new place to fall in love with that leavs you with the need to go back. Yesterday we found Dòmino, a small place on Carrer de Flors 16 very close to Paral-lel.
Here you can get food and drinks to a great price and enjoy the atmosphere. The music wasnt the best but I think that they problaby change it if you ask, but we just enjoyed the mix of music.
The shotlist at Dòmino has 35 different shots for 1€uro each! So we order 18 of different taste from coffee to strawberry. My favourite was Celebrity: Baileys & Granadina.
Small, warm, loving and cozy, im definitely going back!



- Aye Win

Kommentarer
Postat av: bita

Dit vill jag att vi drar i sommar när jag kommer! :)

2010-04-27 @ 23:09:07
Postat av: nella

vilken shot va godast då???

2010-04-28 @ 09:20:36
Postat av: aye

Svar: Min favorit var en Celebrity med Baileys och Granada mmmmm

2010-04-28 @ 13:25:39
URL: http://storiesaboutbarcelona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0