contamos los dias!


Jobbet och bostaden är uppsagd till sista augusti. Enkelbiljett är köpt till Sverige den 17e september. Missförstå mig inte, Barcelona är mitt hem föralltid och jag kommer aldrig sluta älska det men för mycket skit från olika håll har gjort att jag behöver paus från det hela. Och dessutom har jag mycket nya och roliga planer på G. Vi får se vart det tar mig men nu ska jag köra maxat sista tiden och försöka göra er delaktiga i det hela! Kanske blir att köpa en kamera imorgon?


Bita, Me and Stefan 2 weeks ago @  nightclub Jamboree

Last day at work 30th august. Last day at the apparment 31st august and a one-way ticket to Sweden the 17th of september. Dont get me wrong, Barcelona is in my heart forever and I problaby move back sooner then I think but to much shit going on that im sick of it and I have new plans now. Good ones.
Now Im going all in partying (started 3 weeks ago so Im allready tired but that wont stop me) to the 17th when I say goodbye. For now. This time Ill try to include u readers to my adventures. Might buy me a camera 2morrow?


- Aye Win

Kommentarer
Postat av: Bea

Bienvenida de vuelta! (a tu página y a pluggis).

Si, tenés que comprarte una cámara.

ÄLSKAR DIG!

Mom

2010-08-10 @ 18:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0