Festa Major de Gracia 18/8


Ayer. Yesterday. Igår.

Joakim är en av de närmaste vänner jag har nu och honom har jag lärt känna här nere. Igår var hans absolut sista kväll i Barca vilket var tungt som fan. Det är nu alla börjar åka härifrån så man vet inte nästa gång man ses. Vi har alla planer på att mötas upp i Dublin men Jocke är den som inte varit helt säker på den iden. Jag vet att vi kommer träffas flera gånger igen. återstår bara att se när. Igår var i allafall sjukt kul! Massa fest, musik, folk ÖVERALLT och en massa sangria.
Idag skiter jag i jobbet.

Joakim is one of my best friends, and I got to know him here in Barcelona. Yesterday was his last night here so it was hard to say goodbye. We all have plans to meet up and move to Dublin in a couple of month but you never know what happends along the way. I do know that Ill meet him soon.
Yesterdays Fiesta was the shit! Loads of people, music, sangria and party.
Today Im skippin work.


Festa Major de Gracia 18/8


Catalan, Italian, German and Swedish friends


Spacecakes 3€


My Catalan Friends
Ca-ca-ca-caaaaarleeees!!


My drunken friend


Bjarne


Representing Trainspotters with George Kaplan (in Jockes hat)


Calles


Flintstoneds 2010

- Aye Win

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0