q hacer?


Jag är helt slut och min kropp gör ont, har typ kramp-liknande känsla i magen. Så idag blir det ingen alkohol, och fest suget är på typ 2%. Dom 2% är väll mest för att det är fredag och fötterna vill dansa men aaaah...
Jag tror de blir att ta cykeln in till stan och kolla läget. Imorgon däremot har jag bestämt mig för att ta tåget utanför Barcelona och uptäcka någon ny strand. Ska bli 32grader utan moln och nej mamma, jag ska inte glömma solfaktorn!!

Todays friday and I really dont feel like party. My body still hurts from the 7days race I just had. I think im just going to bike into raval, say hi to some friends and go back home.
Tomorrow I want to get up early, take a train that goes outside of Barcelona and visit some new beach. Yeah. will so totally do that.





- Aye Win

Kommentarer
Postat av: Bea

JAJAJAJA!!! Como sabías lo que estaba pensando?! JAJAJAJA!

Älskar dig!

Mom

2010-08-20 @ 23:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0