Lailo second hand & vintage


Jag skulle egentligen köpa mig en outfit till helgens karneval men jag hittade inget så det blev ett par secondhand glasögon från Lailo, GRYMA!
Det är kul att jag letat glasögon hos olika optikers i månader utan att hitta nått jag gillar men så hittar man dessa i en skokartong i en secondhand affär.. Det är glas i med styrka men jag fick adressen till en optiker som kan byta glas. Jag vet inte om det är mycket som diffar, jag hade linser i när jag provade dom, men det skulle vara häftigt om det var min styrka! tror inte jag har sådan tur dock..



Lailo
Riera Baixa 20
08001 Barcelona
Tel. 934413749
Open hrs: mon-sat 11-14 & 17-20:30

----------

I was suposed to find an outfit for the carneval this weekend but I didnt find anything, instead I found these amazing glasses at Lailo second hand & vintage store.

- Aye Win

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0