Pepino Bar


Igår gick vi ut för att det var Jockes sista utekväll i Barcelona, han kommer tillbaka om 1 månad men det är 1 månad för mycket utan Jocke!
Så vi möttes upp ett gäng och gick på förfest i en helt fantastisk lägenhet vid Drassanes. Jag vet inte HUR stor den va men stor va den, och helt sjukt högt i tak - så högt att det hängde en gunga i vardagsrummet! Tyvärr va jag  så upptagen med annat att jag glömde fota..

Vi drog senare vidare till Pepino på Nou de la Rambla där mina kära kollegor Johan och Johanna spelar grym musik att släppa lös till varje onsdag. Gratis inträde, 3 euro för en öl och ett litet, intimt och jävligt roligt dansgolv!
Känner du ör att chilla lite så kan du gå en trappa upp där alla bord är, men jag håller mig gärna enbart på dansgolvet! Det här tyvärr bara öppet till 02:30, men känner du för att fortsätta så är det så pass centralt att du kan glida in på vilken klubb i närheten som helst och fortsätta tills solen går upp. För att komma hit tar du metron till Drassanes (L3) och går upp. Varning för mycket svenskar!

Pepino Bar
Nou de la Rambla 44 08002 Barcelona




----------

Yesterday we decided to go crazy beacuse it was Jockes last night in Barcelona. My friends Johanna and Johan DJs every Wednesday at Pepino Bar and they do it so good you cant stand still!
Free entrance and 3 euro for a bear. The dancefloor is small and crazy fun, you cant miss this if you go to Barcelona!
If you feel to chill down, you can go upstairs where the tables at, but the lowwerstairs are MUCH more fun. To get here you take the metro to Drassanes (L3) and walk up La Rambla. Warning - a lot och swedish people hang here!


- Aye Win


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0