Ahora no puedo

Det händer en hel del just nu, min bror har flyttat hit och snart får vi ännu mer besök av min älskade Bita som kommer med 4 vänner samtidigt som min semester börjar.
Vi trodde att vi skulle bli vräkta men efter ett snack med hyresvärden så är allting jättebra och han var otroligt förstående och stod helt på våran sida. Börjar kännas bättre nu.
Men med allt som snurrar så lägger jag bloggen lite vilandes, eller snarare lite åt sidan. inga dagliga inlägg. Ska köpa mig en kamera, sen får ni följa med igen. För nu blir det fest! :D
----------
Lot of stuff happening right now cuz my brother moved down here yesterday and Im so happy about that. And this friday my girl Bita is comin down with here friends and Im on vacation for 5 days, just for party!
Im not going to be so active in my blog, but Ill buy me a camera and then Ill bring you with me on my adventures in BCN!


- Aye Win

Kommentarer
Postat av: Bea

Menos mal que tienen techo un tiempo mas!! jajaja!

Besotes a los 2!

Älskar er!

Mom

2010-07-05 @ 23:22:05
Postat av: Papi

Uffffff, menos mal!!!

Me estoy haciendo religioso con Uds. alli :-)

Gracias a dios !!! (dijo el ateo)

Besos y abrazos a los dos!

Älskar Er

Papá

2010-07-06 @ 00:31:53
Postat av: Bea

Guuh, va skönt att höra att hyresvärden är på er sida :) Skönt att höra att du inte är lika orolig längre. Du vet, aaallt löser sig till slut.

Älskar dig! <3

2010-07-06 @ 10:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0