karma


De senaste dagarna har det hänt väldigt mycket negativa saker som hållit mig väldigt stressad och inte kunnat fokusera på bloggen även om det hänt roliga saker att berätta om. Just nu har jag inte tid att dra igenom allt som hänt men ni får tålas med mig och förvänta er fler tips och inlägg nu under veckan.

Som tur är så har jag kunnat kopplat bort problemen då och då och ändå kunnat haft det kul. I lördags hängde jag med dessa tjejer. En kväll som för min del spenderades på klubben MOOG och senare vidar på efterfest hemma hos Frej och hans vackra tjej Leticia.
Som sagt, jag får uppdatera er lite mer senare idag för nu börjar en ny vecka på jobbet!




Micaela, Me, Malin, Arre

- Aye Win

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0