Un tatuaje


När jag var i Sverige så gaddade jag mig för första gången, jag har bloggat om det tidigare men inte förrän nu fick jag tag på den här bilden tagen av Robins flickvänn Maria. Tatueraren var min homie Robin och jag gaddades hemma hos dom. Jag gjorde en fyrkant som står för en del av mina tankar kring livet.
Jag vill ge ut ett stort GRATTIS till Robin, som nu har blivit pappa till en underbar liten son!!
Önskar att jag kunde vara på plats men vi ses snart <3



When I was in sweden a couple of month I go I did my first tattoo. The tattoartist was one of my oldest homie Robin and we did it in his house. The picture is taken by his lovely girl Maria.
I did a square that represents my way of seeing life, its an idea Ive had for a while.
I would also like to give a big congratz to Robin that just became a father to a beautyfull babyboy!!
I wish I could be there but Ill see u soon <3


- Aye Win

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0