Que hacer?


Vi vaknade ganska sent igår. Eftersom Basse åkt på semester till Sverige så bor Rickard hos oss tillfälligt. Så Rickard, Micaela och jag satt och var allmänt sega då jag fick idén att vi skulle göra en tavla ihop. I fredags hade jag varit och köpt två vita tavlor som jag skulle göra något av. Så jag tog fram alla tidningar vi hade i huset, limmet jag köpt hos kinesen, posca jag köpt på montana och 3 saxar. Micaela var på G tills hon hittade en Cosmo hon inte hade läst så då satte hon sig och läste den tills hon somnade och sov siesta i 4 timmar(!) på soffan (fett söt). Jag och Rille fortsatte men även han la av efter ett tag. Så jag fortsatte själv i 2 timmar till och ni ser resultatet här nedanför. Sjysst eller hur?

We woke up a bit late yesterday and we where all very lazy and without energy but I really wanted to do something. So I got the idea that we should do something creative together. So I took all the magazines we hade in the house, 3 sissors, my posca pens and glue. Two days ago I had bought 2 white paintings (dont know other word for it) so we had all that we needed.
Micaela was with us until she found an issue of Cosmo she hadent read so she got hooked on the magaxine pretty quick. So it was me and Rickard but he also got tired of it after a while. So I continued alone for 2 more hours, and here you can see the result of our creativ sunday, nice huh?




















- Aye Win

Kommentarer
Postat av: Bea

BUENISIMO!!!!!!!!!

Älskar dig!

Mom

2010-06-07 @ 11:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0