Otto Zutz

Musikmässigt min favorit klubb i Barcelona. Jag har aldrig haft en dålig eller tråkig kväll när jag varit här, tvärtom så dansar och skrattar man tills man stupar. Musiken är SÅ jävla bra för att uttrycka sig så. 3 dansgolv varav det största är enbart bra hiphop/RnB/dancehall med otroligt sjyssta mixar.
Trots den stora lokalen med två våningar och soffor med flera barer så är det alltid proppat med folk och det är ofta en kamp att trycka igenom sig till andra sidan lokalen.
Stort minus för toaletterna som det ALLTID är kö till och att det var galet varmt i hela lokalen. Men för musiken var det värt varenda sekund.

Jag, Arre och Micaela dansade och hade galet kul hela kvällen. Vi hade börjat kvällen med några öl(2€) och pizza(8,50€) (otroligt god!! rekomenderar) på Domino så när vi kom in på Otto Zutz var vi fulla med energi. Vi hade tänkt att ha en riktigt tjejdag så vi spenderade hela dangen vid poolen (28grader utan moln så det stekte starkt!) sen hem för att förfesta redan från 8. När vi va på Otto Zutz var klockan 2 och vi lämnade klubben sent. Heldag med tjejerna <3















Otto Zutz
Lincoln Street 15
08006 Barcelona
Metro:
L3 Fontana
Nightbus N4

Open hrs:
00:00-06:00
With freepass/invitation:
Tuesday-Friday free until 03:30, Saturday free until 02:00
Beer: 5€

- Aye Win

Kommentarer
Postat av: Bea

Veo que pasastes un muy buen fin de semana :)

Älskar dig!

Mom

2010-06-06 @ 17:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0