HYDE Club

Igår vart det utgång till HYDE. En nattklubb som ligger i den lite rikare delen mellan Passeig de gracia och Diagonal.
För att gå på HYDE måste du vara propert klädd med pengar i fickan. Det är ännu ett sådan ställe som försöker sig på "finest" stämpeln men är inte hundra på om dom lyckas.
Vi var där, fick på jobbets bekostnad ett VIPbord med gratis alkohol och champange, men för mig är det inte det som gör kvällen till en bra kväll. För mig är musiken och stämningen det viktigaste vilket HYDE inte riktigt levererade som jag hoppats på. Det absolut bästa som gjorde stället värt var kvinnan som höll koll på alla fulla och glada tjejer i toakön. Hon måste varit 50+ och hade mer energi än någon alla och kunde alla texter till alla låtar och dansade HELA tiden inne på toan, mellan dansstegen och sången sa hon att vi inte skulle kasta papperet i toan utan i hinken bredvid för att undvika stopp.
Eftersom vi fick allt gratis så vet jag inte vad inträde eller drickan kostar, men det är ett fint ställe så troligtvis runt 6euro öl och 12euro drink. Jag läste även (ej säker källa) att det är gratis inträde innan 02:00.
Jag hade väääääldigt kul och vi stannade ändå ett tag, men det är inte ett ställe jag kommer att återkomma till.


HYDE Club
Passatge Domingo 3
08007 Barcelona


----------

Yeserday we had VIPtable, free drinks and champange at HYDE Club. A nightclub located in the upperclass area between Passeig de Gracia and Diagonal. To enter HYDE you need to be fancy dressed and be good looking. This feels like another one of those clubs trying to be in the top finest, but doesnt really make it.
The best thing about HYDE is the lady in the girlsroom trying to help all the girls to direct them where the WC are. She was so awsome because she was full of energi, made a lot of jokes, danced around, singing and just partying, and she must have been more than 50!
The DJ played some great tracks but didnt mix well and efter a while I was more irritated then happy.
I hade a LOT of fun, but Im defenetly not comming back.


- Aye Win

Kommentarer
Postat av: Damian

Faan vad nice :D

2010-03-14 @ 00:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0