Goodmorning

Trotts att jag somnade igår på jobbet så kändes dagens ganska effektiv. Jag både sökte lägenheter och var på 1 visning och handlade sen mat och städade. Idag ska jag fortsätta lägga fokus på att söka lägenheter. Och även hus.
Vi hittade ett hus som var helt fantastiskt och vi överväger att åka och kolla på det. Men resvägen till jobbet och stan skulle bli väldigt lång. Jag gillar ju att bo så centralt som möjligt.. Men vi får se, man får vara öppen för allt. Det kan ju faktiskt vara värt det för ett lyxhus med 5 sovrum och 3 terrasser..




I will miss this girl when I move..

----------

All I do now is search for a new appartment, its not that easy beacuse we are so many people wanting to live in one flat. Yesterday we looked at one that we liked but we want to see more. We are even thinkin about renting a house that we found. Problem will be the distance to work an the central of Barcelona. But mabe its worth it since its a VERY nice house with 5 bedrooms and 3 terraces?



- Aye Win

Kommentarer
Postat av: Bea

Goodmorning!

Suerte en la búsqueda de departamento/casa. Ojalá encuentres algo que realmente te guste para no tener que mudarte nuevamente.

1000 besos!

Älskar dig!

Mom

2010-03-31 @ 08:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0