La noche


Natten igår var ganska konstig, ovanligt? Vi skulle på ett skateevent som skulle hålla hus på Row 14. För att komma dit måste man ta en gratisbuss från Catalunya men problemet var att vi aldrig nådde dit för det kom ingen buss! vi väntade i 1 1/2 timme och det kom mer och mer folk. Vi frågade folk och vissa hade varit där i 2 timmar! Så vi gav up, kul event men dåligt planerat.
Det slutade med ett par barer och otroligt mycket skratt. Idag har jag jobbat (Comhems kundtjänst för läsaren som undrade!) och det gick bra till sista timmen då jag blev rejält bakis. Nu har jag kommit hem. Är helt förstörd, så det blir nog en lugnt kväll :) Fler bilder från igår kommer, och kanske även ett och annat bar tips!

Yesterday was supposed to be a crazy night at a skateevent at Row 14. To get to Row 14 you need to take a free bus from Placa Catalunya. We waited for 1 and 1/2  hrs but there was no bus and it was getting more nd more crowded. I asked some guys and they had been there for 2 hrs! So we said fuck that and spend the night at different bars with a lot of laughter. Today Ive just been working and I was OK until the last hour when the really bad hangover came over me. Im totally broken down so today its gonna be just a chill night :)
more pics from yesterday will come up and maby one or two bartips!


Jag och Denice, min tjej i Barcelona <3
Me and Denice, my girl in Barcelona <3
- Aye Win

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0